Xlink-Kai

Minden este Xlink-Kai Party Érdeklődni : fercsi94@gmail.com

Chatbox

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Isite

isite toplista

Számláló

Bannerünk!

2009.09.24. 20:32 gamerspt

Forza 3 Teszt !!

Azt mondják fontos az első benyomás. Nos, hát igen… Forza 3 demo… Mit is mondjak róla?Minden xbox tulaj ismeri.. ha nem is akkor a 90%-a biztosan. Akkor vágjunk is bele a lecsóba.

 Szóval a véleményem az, hogy ROHADT JÓÓÓÓ !!!Grafika,Irányítás,Belső nézet,egy szóval mondhatni tökéletes ! De azért merüljünk bele mélyebben. Kezdjük az újdonságokkal. A legjobban „Hájpolt” dolog az a belső nézet… Nos… Valami eszméletlen szép lett… Viszonyítva a Shift hez..hát nem tudom… Talán a Shift be kicsit szebb.. De annyira kicsi a különbség, hogy szinte lényegtelen. Ha már a belső nézetnél tartunk. Akkor lessünk bele a Grafikába is… Grafika egy szóval csodálatos, stabil 60 FPS, gyönyörű tükröződések, árnyékok, a táj . Egy szóval minden gyönyörű. Második legjobban „hájpolt” dolog az a törés modell. Nos igen.. most érkeztünk ahozz a ponthoz ami…hát , hogy is mondjam… nem fogott meg annyira. Most lehet, leleszek hordva mindennek de akkor is.. Törés model ott kezdődik nálam , hogy Dirt 2 (lehet magasra tettem a lécet ). Ehezz képest mit láthatunk a Forza 3-ba ?? Behorpadás „feelingű” törésmodelt, szimulált szinten. Hát no comment , ha a Dirt 2 höz hasonlítom akkor Isteni törésmodelje van a Dirt 2 nek.. a forzának pedig katasztrófa… Na persze ez nem pont így van .. Mert lehet , hogy kívülről nem „törik” annyira , de az autó belseje eszméletlenül jól sérül… tehát had mondjak egy példát..: Mondjuk Audi R8-al megyünk.. Ha váltásnál (természetesen manuális) nem használjuk a kuplungot, az egész váltórendszert úgy haza vághatjuk, hogy csak, na… Tapasztaltam igen.. Emelkedő fel menetnél vissza akartam kapcsolni és hopp, reccs, volt egy váltóm… Onnantól kezdve egyesbe nem indult el a kocsi ugyanis igaz, hogy pörgött a motor, mint állat, de nem mozdult a verda… Szóval ezt nagyon komolyan megcsinálták szerintem. Másik: Váltás eszméletlenül meg lett csinálva. Nem, csak azért mert haza lehet kúrni (elnézést.) az egészet, hanem mert váltásnál az a reakció idő, ami az életbe is megtörténik, itt tökéletesen lemodellezték. Következő fontos pont a hangok. Nos igen hangok… Mikor meghallottam  indulásnál a felpörgés hangját, hát.. Enyhén „elélveztem”.”Beszarás” hogy milyen jól meg tudták csinálni. Komolyan mondom, mintha ott lennék az autóba és hallanám az igazi motorhangot, szóval marha élethű lett. Következő mérföld kő az a irányítás . Ez a másik „elélvezős” dolog ugyanis kormánnyal olyan élethű lett, hogy az már csak na.. Visszakapcsolásoknál érzem, hogy az autó új erőre kap, gyorsul, lassul, fekszik a kanyarokba, driftel, tarol, füvet nyír, egyszóval minden. Lényeg annyi, hogy ez is marha valósághű lett. Ezzel szerintem a végére is értünk, ugyanis nem akarok teljes értékű tesztet írni. Azt, majd ha kijött a teljes verzió Október 27.-én .Ha szerencsénk van megjelenés elött 1-2-3 héttel már kipróbálhatjuk és írunk egy tesztet . Szóval én itt zárom soraimat. Ja igen  a demo letölthető az Xbox Live Marketpalace ról !


                                                                         Értékelés:          

                               Grafika : 9/10

Irányítás: 10/10

Hangok: 8/10

Játszhatóság: 10/10

Szavatosság :9/10

Összesen :  9,2 pont

 

Vidi:

    Sok mindent nem tudok hozzáfűzni Feci mindent leírt amit leírtam volna én is csak aztudom hozzáfűzni, hogy

Erre érdemes várni. KB :NFS Shift után majdnem beélveztem amikor ezzel játszottam :D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gamerspt.blog.hu/api/trackback/id/tr691404916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása